شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2691 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ | ارسال توسط :
252 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

همزمان با هفته دولت، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و یک‌صد نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با هفته دولت، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار و سایر مسوولین یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۴۲۱ پروژه عمرانی طی هفته دولت در استان تهران به بهره برداری رسید

عبدالرضا چراغعلی معاون امور عمرانی استانداری تهران در این مراسم اظهار کرد: شهرستان ورامین در هفته دولت ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان با موضوعات فرهنگی، روستایی و صنعتی یا به بهره برداری رسید و چند مورد هم گلنگ زنی بود که انجام شد.

وی گفت: امیدوارم با توجه به شرایط و روند خوبی که در شهرستان ورامین ایجاد شده است فعالیت های بیشتر و بهتری را شاهد باشیم که این نوید در سال ۱۴۰۱ بیشتر و بهتر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: در هفته دولت، مجموعا ۷هزار میلیارد تومان پروژه هایی بود که در سطح استان یا به بهره برداری و یا گلنگ زنی شد که بخش قابل توجه آن با مشارکت بخش خصوصی و مردم بود که شامل ۴۲۱ پروژه و بیش از ۵ هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست گذاری و ریل گذاری که در بحث ایجاد اشتغال و سرعت در فعالیت های عمرانی به خصوص شهرداری ها شده مردم عزیزمان هم در سال جاری و هم در سال پیش رو بیشتر شاهد به سرانجام رسیدن فعالیت های عمرانی باشند.

اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در شرکت صنعتی

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید روغن صنعتی، ضایعات کارخانجات روغن که خروجی این کار در صنعت لوازم آرایشی و لاستیک خودرو می باشد فعالیت می کند.

وی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر زیر بنا و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هم سرمایه گذاری شده و برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۶۰ نفر هم بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: در کنار ضایعات بخش روغن کشی استفاده از ضایعات صنایع چرم برای چرم سازی استفاده می شود که در کنار روغن صنعتی، تولید گلیسرین هم است.

میرزایی عنوان کرد: در حال حاضر به بازار داخلی این محصولات عرضه می شود اما متقاضیانی مثل کشورهای ترکیه، چین و حتی کشورهای اروپایی برای استفاده از این تولیدات اعلام آمادگی کرده اند که امید است با افزایش ظرفیت این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2691 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید