پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2405 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ | ارسال توسط :
70 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تهران- ایرنا- فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با تاکیدبر اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی گفت: بدون تردید با اتکا به این طرح می توان موفقیت های چشمگیری در کنترل کرونا کسب کرد، رجعت به این طرح که نقطه کانونی آن بسیجیان و سپاهیان هستند می‌تواند راه حل اساسی رفع بحران کرونا باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹واقع در شهرستان پردیس در مراسمی با حضور علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونای تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، احمد نادری نماینده پردیس و جمعی از مسوولان، افتتاح شد.  

زالی در این مراسم با قدردانی از تلاش شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به پایان دادن به بحران کرونا، تاکید کرد: در کنار تمام تلخ کامی هایی که کرونا برای کشور رقم زد، حضور خالصانه و مشارکت مجموعه سپاه پاسداران برای کاهش اپیدمی ستودنی است.  

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: در هر بخشی که مجموعه بهداشت و درمان در تهران برای کنترل کرونا و ارایه خدمت به مردم اعلام نیاز کردند، سپاه پاسداران جانانه و مخلصانه حضور داشتند.

وی از تعامل موثر شهروندان و نهادهای مرتبط با اجرای طرح های واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: حلاوت کاهش مرگ و میرهای کرونایی در استان تهران که دستاورد تسریع در روند واکسیناسیون است، گواه تلاش های فعالان در این حوزه است.

زالی ایجاد زیرساخت لازم برای تسریع در روند واکسیناسیون را مورد تاکید قرارداد و نگاه سلامت محور مسوولان شهرستان پردیس با هدف ارتقای سلامت عمومی را شایسته تقدیر دانست.

وی با اشاره به جمعیت رو به افزایش شهرستان پردیس گفت: باید زیرساخت های بهداشتی و درمانی در توازن با جمعیت این شهرستان باشد.

زالی خاطرنشان کرد: راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون نماد کار گروهی و بین بخشی است. امید است  افتتاح این مرکز و تسریع در روند واکسیناسیون عمومی مشکلات پاندمی کرونا را کاهش دهد.

وی گفت: واکسیناسیون عمومی موثرترین، راهبردی ترین و کاراترین روش پیشگیرانه در کاهش مرگ و میر و ابتلا به کروناست.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، اجرای طرح واکسیناسیون COVID-۱۹ را فرآیندی ملی توصیف کرد و افزود: برای اجرای بی کم و کاست طرح واکسینه شدن جامعه، لازم است تمام نهادهای اجرایی کشور ذی مدخل این موضوع باشند.

وی استقرار بیمارستانی کامل و جامع باهدف تامین نیازهای صفر تا صدی بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید منابع انسانی و تجهیزاتی این مرکز به صورت متمرکز و دولتی تامین شود.

پردیس از شرایط قرمز کرونایی خارج شد

زالی سطح بالای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در شهرستان پردیس را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این مهم می تواند به عنوان الگویی کارآمد در کشور مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر شهرستان پردیس از شرایط قرمز کرونایی خارج شده و بدون شک در شرایط فعلی با رعایت درست پروتکل های بهداشتی این مهم محقق شده است.  

دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در پردیس با حضور فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونای تهران و جمعی از  مسئولان افتتاح شد.

منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2405 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید