دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3073 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۲ | ارسال توسط :
27 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر پیشین حوزه هنری درباره وضعیت مرتضی سرهنگی گفت: حال عمومی و روحیه آقای سرهنگی خوب است اما منتظریم پزشکان درباره وضعیتش نظر بدهند.

محسن مؤمنی شریف مدیر پیشین حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت مرتضی سرهنگی گفت: چند روز پیش به ملاقات رفتم و تلفنی هم پیگیر وضعیت او هستم. خدا را شکر حال عمومی و روحیه آقای سرهنگی خوب است اما منتظریم پزشکان درباره وضعیتش نظر بدهند.

وی افزود: آقای سرهنگی چندی پیش عمل آنژیوی قلب انجام دادند که به دنبال این عمل متأسفانه ریه‌شان آب آورده که در حال حاضر برای بهبود وضعیت و کنترل بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

مؤمنی شریف درباره زمان ترخیص سرهنگی از بیمارستان گفت: زمان ترخیص آقای سرهنگی هنوز مشخص نشده و منتظر نظر پزشکان هستیم.

مرتضی سرهنگی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری چندی پیش در پی عارضه قلبی و مراقبت بیشتر در بیمارستان بستری شده است. وی در سفرش به شهر مشهد دچار عارضه قلبی شده و روند درمانش در این شهر پی گرفته شده و در حال حاضر برای اطمینان از سلامتی‌اش در بیمارستان بستری شده است.

منبع خبر ( ) است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3073 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید