دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3372 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۳ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

طبق اعلام خزانه داری، درخواست وجه های صادره بنیاد شهید تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سال جاری تامین و پرداخت شده و مانده تخصیص نیز متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تامین و پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور درباره وضعیت پرداختی تخصیص های صادره سازمان برنامه و بودجه کشور، درخواست وجه های صادره بنیاد شهید و امور ایثارگران تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سالجاری تامین و پرداخت شده است. مانده تخصیص پرداخت نشده مربوط به تخصیص اخیر پایان تیرماه نیز همچون ماه های گذشته متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تامین و پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس بند (د) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) اعتبارات هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای و مالی و کمکها و سایر اعتبارات و ردیفهای مندرج در جداول قوانین بودجه سنواتی به شرح عناوین و ارقام جداول مذکور فقط در حدود وصولی درآمدها و سایر منابع عمومی به شرح عناوین و ارقام مندرج در جداول مربوط قوانین یاد شده بر اساس مفاد موافقت نامه های متبادله دستگاه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در حدود ابلاغ و تخصیص اعتبار از سوی سازمان مذکور با رعایت ساز و کار ماده (۳۰) قانون بر نامه و بودجه مصوب ۱۳۵۱ قابل تعهد پرداخت و هزینه است.

منبع خبر ( ) است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3372 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید