سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2687 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ | ارسال توسط :
231 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: بیش از ۸۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۹۰۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال اجراست که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، محمد رضا بختیاری، مدیر عامل آبفای استان تهران در مراسم کلنگ‌زنی مخزن زمینی شهر فرون‌آباد شهرستان پاکدشت گفت: برای اجرای طرح ها و پروژه‌های عمرانی سال جاری ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌کنیم با این اعتبار پروژه‌هایی به ارزش ۸۰۰۰ میلیارد تومان تا آخر امسال به بهره‌برداری برسانیم.

بختیاری با بیان این‌که ۳۰ درصد ظرفیت آب و فاضلاب کشور در استان تهران قرار دارد، افزود: سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب و فاضلاب در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پیمانکار در شرکت آب فاضلاب استان تهران مشغول فعالیت هستند تا پروژه‌های جدید را به بهره‌برداری برسانند، افزود: اجرای رینگ آب‌رسانی تهران از جمله پروژه‌هایی است که امسال بخش اعظمی از آن به بهره‌برداری می‌رسد و وارد مدار می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به مشکلات کمبود شدید منابع آبی و کمبود و قطعی برق گفت: کاهش ۳۷ درصدی بارندگی ها نسبت به سال گذشته موجب کاهش ۳۸۰ میلیون مترمکعب مخازن سدها نسبت به سال قبل شده، که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حتی یک ساعت هم مشکل آب ناشی از نبود و کمبود آب را نداشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر و با احداث تصفیه‌خانه هفتم در منطقه پاکدشت، مردم این شهرستان از آب سد ماملو برخوردار شدند و امروز همان آبی که مردم شهر تهران استفاده می‌کنند در این شهرستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

۱۱۵ میلیارد تومان پروژه‌های آب‌رسانی در پاکدشت در دست اجراست

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران هم در ابتدای این مراسم با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت نام و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در راستای افزایش توان پدافندی ذخیره‌سازی آب شرب ساکنین محترم شهر فرون آباد عملیات اجرایی ساخت مخزن زمینی هم‌اکنون آغاز شد.

نامداری با بیان این مطلب که هم‌اکنون ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه‌های آب‌رسانی در دست اجرا در شهرستان پاکدشت داریم، خاطرنشان کرد: این مخزن با صرف هزینه ۲۵ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی تعادل سازی فشار شبکه توزیع شهر فرون آباد و جلوگیری از نوسانات فشار را از دیگر اهداف ساخت این پروژه برشمرد و تصریح کرد: با ساخت و راه‌اندازی این مخزن، ظرفیت ذخیره‌سازی آب شرب در فرون آباد به میزان ۵۰۰۰ مترمکعب افزایش می بابد که نقش مهمی در زمان بروز حوادث و قطعی آب دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی تهران برای تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه و تأمین اعتبار به‌موقع آن، خواستار حمایت و مساعدت مسئولین استانی و شهرستانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم کلنگ زنی مخزن زمینی شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت امروز با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و تعدادی از مسؤولان برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2687 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید