پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2631 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ | ارسال توسط :
68 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رویداد رنگ‌آمیزی درب‌های پارکینگ در شهرک “گل‌های یک” محله تاکسیرانی شهرداری منطقه ۱۴ در راستای اجرای پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی انجام شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس: «سعید تیموری» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ گفت: ایجاد نمای ظاهری چشم‌نواز در محیط‌های شهرکی و زندگی آپارتمان‌نشینی از مهم‌ترین الزامات زندگی شهری است.

تیموری ادامه داد: ازاین‌رو با توجه به بافت قدیمی شهرک گل‌های تاکسیرانی و شکل‌دهی شبکه روابط اجتماعی و تقویت مراودات همسایگی به‌واسطه اجرای پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی، توجه به نمای ظاهری شهرک پس از موضوع نگهداشت فضای سبز به‌عنوان مهم‌ترین نیاز ساکنین مطرح شد.

به گفته وی طی جلسات متعددی که تیم تسهیل گری اجرای پروژه با هیئت‌مدیره و مدیران بلوک‌های ساختمان در خصوص تقویت حس تعلق به محیط زندگی و مسئولیت فردی تک‌تک ساکنین نسبت به حفظ و نگهداشت آن برگزار کرد، شهروندان شهرک متقبل هزینه خریداری رنگ به‌منظور یکسان‌سازی نمای درب‌های پارکینگ شدند.

تیموری افزود: بر همین اساس در یک اقدام مشارکتی با همکاری اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه و با حضور شهروندان، رنگ‌آمیزی درب‌های پارکینگ جلوه زیبایی به واحدهای مسکونی این شهرک بخشید.

گفتنی است: ایجاد باغچه مشارکتی برای شهروندان ساکن شهرک، خانه‌تکانی کاغذی و تنظیم اساسنامه شهرک از دیگر اقداماتی است که در شهرک “گل‌های یک” انجام شد.

انتهای پیام/


منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2631 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید