جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2753 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ | ارسال توسط :
244 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست اتحادیه آرامستان‌های کشور و مدیرعامل سازمان فردوس‌های مشهد از آیت‌الله رئیسی درخواست کرد در شرایط سخت کرونا تبدیل وضعیت غسالان موردتوجه و دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اتحادیه آرامستان‌های کشور، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی ضمن تقدیر از اقدام شایسته رئیس‌جمهور در دیدار با کارکنان آرامستان بهشت‌زهرا(س) گفت: در راستای همراهی با رویکرد دولت سیزدهم در خصوص مهار کرونا، کارکنان آرامستان‌ها نیز باوجود همه خطرات احتمالی ابتلا به ویروس کرونا، با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با تأکید بر ضرورت حمایت از غسالان در دوران شیوع کرونا افزود: تغسیل اموات یک واجب شرعی کفایی است و غسالان با تمام توان در حال انجام این کار تخصصی هستند که برخی شهرها گاهی در شیفت‌های متعدد این امر انجام می‌شود بنابراین از رئیس‌جمهور تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و افزایش حجم کاری آرامستان‌ها و کار تخصصی اعضای سالن تطهیر آرامستان‌ها، تبدیل وضعیت شغلی غسالان در دستور کار قرار گیرد  زیرا این اتحادیه از سال گذشته پیگیر انجام این درخواست بوده ولی تاکنون اقدام چشمگیری صورت نگرفته است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام منصوریان، عضو شورای شهر اسلامی مشهد اخیراً آمار واقعی فوتی‌های کرونا که در آرامستان‌های مشهد تغسیل می‌شوند را خیلی بیشتر از آمار اعلامی عنوان کرده و گفته است غسال‌ها در بهشت رضا(ع) برای تغسیل تعداد بالای فوتی‌ها، سه شیفته کار می‌کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 


منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید