جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
  • میهن وب هاست
تبلیغات
کد خبر: 2605 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ | ارسال توسط :
367 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صبح امروز با حضور در باشگاه برنامه ‌هایم را ارائه دادم و اکنون منتظر اعلام نظر مدیران باشگاه هستم اما تا وقتی منابع مالی صنعت‌نفت مشخص نشود، کاری نمی‌توان انجام داد. کی‌شمس(سرپرست جدید باشگاه صنعت‌نفت) امروز به من گفت مسئولان قول حمایت مالی داده‌اند.

وی افزود: به مدیران صنعت‌نفت گفته‌ام نمی‌توانم کارم را بار دیگر از صفر شروع کنم. باید شرایط کاری فراهم شود یعنی ضمن حفظ بازیکنان خودمان، تیم را تقویت کنیم. همین الان برای تسویه حساب با بازیکنان نیاز به پول داریم زیرا بازیکنی که می‌خواهد قراردادش را تمدید کند، ابتدا باید پول فصل قبلش را کامل بگیرد. با هر بازیکنی صحبت کردم گفت مطالبات فصل قبلم را تسویه کنند، مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم.

سرمربی تیم نفت آبادان با اشاره به هزینه‌‌های سرسام آور برخی باشگاه‌ها در نقل و انتقالات گفت: قیمت‌‌ها به حدی بالا است که احساس می‌کنم تا ۳-۲ سال دیگر لیگ فقط با حضور ۵-۴ تیم برگزار شود و اصلا لیگ را تعطیل کنند. تیمی مثل صنعت‌نفت نمی تواند با این وضعیت مالی رقابت کند و نمی‌دانم چرا هواداران و مردم قبول نمی‌کنند که توان هزینه کردن مثل سایر تیم‌ها را نداریم. مدام می‌گویند تیم به آسیا برود یا حتی قهرمان شود اما با کدام پول و امکانات؟ نفت آبادان در هزینه‌های روزمره‌اش مانده است.

پورموسوی ادامه داد: برخی تیم‌ها برای یک فصل بودجه ۲۰۰ میلیاردی دارند اما اگر ما چنین پولی داشته باشیم، می‌توانیم ۲۰ سال راحت  بقا داشته باشیم و دست به جوانگرایی‌ بزنیم. وقتی در شرایط آب و هوایی آبادان پول هم نباشد شرایط سخت می‌شود. با دست خالی نمی‌توان به جنگ نابرابر رفت.

وی درخصوص اینکه در صورت موافقت با برنامه‌هایش و فراهم شدن شرایط، تمرینات تیم نفت آبادان را از چه زمانی شروع خواهد کرد، گفت: برنامه‌هایم را به باشگاه داده‌ام اما گفته‌ام با سایر گزینه‌ها هم مذاکره کرده و شرایط کاری آنها را هم ببینند. اگر شرایط مربی‌ای بهتر بود مشکلی ندارم به سراغ انتخاب وی بروند زیرا باید هرچه به صلاح باشگاه و تیم نفت آبادان است انجام شود. اگر هم مرا بخواهند و شرایط فراهم باشد باید از هفته آینده کارمان را شروع کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح‌ کرد: هواداران می‌خواهند مربی این تیم کار بزرگی انجام بدهد اما با دست خالی چه کار می‌توان کرد؟ همین الان نمی‌توانیم بازیکنان قبلی را حفظ کنیم. فایده ندارد کار شروع شود و پس از چند هفته من و بازیکنان تنها شویم. مسئولان باید به جلسات بیایند و حرف بزنند. کاش امروز به جلسه معارفه کی‌شمس می‌آمدند و مواضع خود را اعلام می‌کردند. مثلا می‌گفتند در فلان تاریخ این مقدار پول کمک می‌کنیم. البته فقط اعلام کمک کافی نیست بلکه باید زمان کمک‌های مالی خود را هم اعلام کرده و آن را عملی کنند.

پورموسوی درباره احتمال ادامه فعالیتش در تیم صنعت‌نفت آبادان، پاسخ داد: شرایط دست من نیست بلکه دست باشگاه است. هنوز لیستی نداده ام اما نفراتی که می‌خواهم را مشخص کرده‌ام. باید منابع مالی باشگاه مشخص شود اما کی شمس می‌گوید هیچ چیز معلوم نیست و امسال بدتر از سال قبل است. برای تیمی که نمی‌تواند بازیکن جذب کرده و بلیت بخرد، چه کاری می‌توانم انجام بدهم؟

وی اضافه کرد: در این وضعیت نه تنها من بلکه هیچ مربی دیگری نمی‌تواند راحت کار کند زیرا مربی پای نتایج تیم می‌سوزد. وقتی بازی‌ها شروع شود دیگر کسی به مسئولان شهر و هیات مدیره کاری ندارد و یقه مربی را می‌گیرد. می‌گویند وقتی مسئولیت را قبول و کار را شروع کردی، باید پاسخگوی مردم باشی اما نمی توانم در این وضعیت جواب هواداران را بدهم. فقط می‌توانم قول بدهم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: همه می‌دانند در روزهای پایانی فصل قبل چند بازیکن داشتم. تیم ما کاملا جوان شده و همه نفرات زیر ۲۱ سال بودند. از همان تیم نصفه و نیمه هم رضا خالقی‌فر، حامد فلاح‌زاده و عبدالله ناصری جدا شدند. اگر سایر نفرات هم قراردادشان را تمدید نکنند، با کدام بازیکن به مسابقات برویم؟ هوادار هم اجازه پشتوانه سازی به من نمی‌دهد و فقط می‌گوید سهمیه آسیا می‌خواهم. هر کسی می‌تواند با  این وضعیت کار کند بسم‌الله.

پورموسوی خاطرنشان کرد: برای ساختن آینده و پشتوانه سازی می‌توانم کار کنم اما منتظر هستم تا اوایل هفته آینده به من جواب بدهند اما با دست خالی نمی‌توانم توقع هواداران را عملی کنم. آنها در شرایطی سهمیه می‌خواهند که خبر ندارند صنعت‌نفت پول برای تسویه قرارداد، تمدید و جذب بازیکن ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر «» است و قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2605 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قالب وردپرس ایرانی خبرگزاری و خبرخوان رسالت (دموی 1) در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید